T-Force Delta RGB Memory Modules


T-force Delta RGB Memory Modules adalah RAM keluaran terbaru yang berkuasa tinggi ia adalah memori jenis DDR4 yang menunjukkan kelajuan dari 2000MTps sehingga 3000MTps. Kit Memori yang sebelumna adalah 2X4GB dan 2X8GB yang mempunyai nilai CL-15-17-17-35 dengan latency 1.2V (versi 2000MHz) dan CL-16-18-18-38 dengan latency 1.35V (versi 3000MHz).  Ia menyokong XMP 2.0 dan menjadikan ia mudah menetapkan untuk berjalan pada frekuensi mengikut masa yang betul.  Konfigurasi Memori adalah Dual/Quad Channel dan package Memory Pin adalah 288. 

Kelebihan pada T-Force Delta RGB Memory Modules ini adalah
  • Pencahayaan RGB
  • Penyebaran Haba aloi aluminium tersesuai
  • Lebih nipis
  • Lebih ringgan
  • Penyebar haba dalam dua warna iaitu hitam dan putih.

T-Force Delta RGB Memory Modules mempunyai pencahayaan warna yang bergerak dengan dikawal menggunakan software yang disediakan oleh pengeluar dan aplikasi pihka ketiga yang lain. Ia juga serasi dengan Asus Aura Sync seperti yang dinyatakan dalam halaman produk tetapi ia memerlukan kemaskini pada Asus supaya T-Force Delta RGB Memory Modules ini dapat berfungsi dalam Asus Aura Sync tersebut. Ia adalah disokong oleh jaminan sepanjang hayat terhad dan maklumat berkaitan harga dan kebolehan/ ketersediaan tidak disediakan dalam masa akhbar.  

Ia adalah sesuai digunakan untuk bermain game kerana ia mengelakkan berlaku lack pada komputer. Mari sama-sama membaca dan menimba ilmu bersama. 






Labels:

Post a Comment

[blogger]

Borang Maklumat Hubungan

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget