AVG Internet Security Unlimited 2017


AVG Internet Security Unlimited 2017 adalah sebuah perisian antivirus yang dikhaskan untuk keselamatan Internet. Ia kini boleh digunakan untuk memeriksa malware ataupun isu-isu prestasi, membantu anda untuk mengelakkan laman web palsu, dengan yang baru, dengan sentuhan rekaan ringkas yang baru, anda sendiri boleh melihat bagaimana anda dilindungi olehnya. Dengan satu sahaja langganan, ia meliputi pelbagai peranti yang ada pada keluarga anda, anda pasti dilindungi sepanjang masa.

AVG Internet Security Unlimited 2017 mampu menyekat pautan yang telah dijangkiti malware, memeriksa fail sebelum membenarkan anda untuk memuatturunnya, dan membantu anda untuk melindungi data peribadi dalam talian dan Komputer anda dengan ciri khas baru yang telah dipertingkatkan.


Ciri Khas AVG Internet Security Unlimited 2017 :
  • Perlindungan Komputer : Perlindungan masa-nyata yang membantu anda untuk bebas daripada malware, termasuklah virus, ransomware, spyware, rootkit dan trojan. Ia menggunakan AI yang maju dan alat analisis mas-nyata untuk menghentikan ancaman daripada mencapai anda.
  • Perlindungan Web dan Email : Menyekat sebarang pautan yang tidak selamat, muatturun yang mencurigakan, dan lampiran emel yang disyaki berbahaya
  • Perlindungan daripada serangan penggodam : Meningkatkan perlindungan Firewall untuk memastikan keselamatan data peribadi; fail, gambar, dan kata laluan sentiasa dikawal.
  • Perlindungan data peribadi : Anda boleh menyulitkan dan menyembunyikan dokumen sulit anda, atau anda boleh melupuskan sebarang data yang tidak diingini secara kekal.
  • Perlindungan Pembayaran : Tidak mengira waktu anda melayari Internet, membeli-belah atau sedang melakukan transaksi pembankan, AVG menyediakan perlindungan tambahan yang anda sangat perlukan. Anda boleh menyekat spam dan penipuaan, dan mengelakkan peniru atau pemalsu laman web.
Anda boleh download AVG Internet Security Unlimited 2017 percuma  DISINI!!!


Post a Comment

[blogger]

Borang Maklumat Hubungan

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget